عظمت ایران کهن
نوشته شده توسط : یسنا

دیشب اتفاقی تو اینترنت می گشتم به سرم زد درمورد حمله یونانیها به ایران وآتش زدن تخت جمشید اطلاعات بیشتری کسب کنم که چشمم به یه وب خورد جنبش برداشت دروغها از تاریخ !

تو این وب  حمله اسکندر به ایرانو یه دروغ می دونست و او رو یکی از پادشاهان پارتی می دونست

و جالب این که تو یه وب دیگه نوشته شده بود سند معتبری  وجود نداره که تخت جمشید توسط اسکندر به آتش کشیده شده باشه و آنها باهم در مورد این قضیه اختلاف نظر دارند وحتی مهاجرت اریا ییها به ایرانو دروغ می دونست خیلی دلم می خواد دراین مورد تحقیق بیشتری کنم  هنوز مطمئن نیستم تا چه حد صحت داره ولی احساسم بهم می گه واقعیت داره اما یه کوچولو شک دارم البته به بعضی از مطالبش شایدم آنقدر این مطالب تومدرسه  ریختن تومخمون  و آنقدر تو رسانه ها تکرارش کردن  که پذیرشش برامون یه کمی سخته  اگه واقعیت داشته باشه همه چیز مثل یه بمب منفجر میشه یه تحول ویه دوره جدید در دوران ما

 

ندانی که  ایران  نشست منست <><> جهان سر به سر  زیر  دست منست *

 * هنر نزد  ایرانیان است و  بـــس <><>  ندادند   شـیر  ژیان  را  بکــس *

 * همه   یکدلانند   یـزدان   شناس <><> بـه   نیکـی  ندارنـد از  بـد هـراس *

 * دریغ است ایـران که ویـران شــود <><> کنام   پلنگان  و  شیران  شــود *

 * نبـاشد چو ایـران  تن  من مـبـاد <><> چـنین  دارم  از  موبد   پــاک یـاد *

 * همـه روی یکسر بجنگ  آوریـم <><> جــهان بر  بـداندیـش تنـگ آوریم *

 * همه سر بسر تن به کشتن دهیم <><> به از آنکه  کشـور به دشمن دهـیم *

 * چنین گفت  موبد  که مرد  بنام <><> بـه از زنـده  دشمـن بر او  شاد  کام *

 * اگر کشت خواهد تو را روزگــار <><> چه نیکـو تر از مرگ در کـار زار *

 





:: بازدید از این مطلب : 857
|
امتیاز مطلب : 372
|
تعداد امتیازدهندگان : 122
|
مجموع امتیاز : 122
تاریخ انتشار : 12 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: